Podstawy komunikacji społecznej

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich, którzy poprzez efektywną komunikację chcą zwiększyć własną skuteczność w przekazywaniu informacji oraz słuchaniu innych.

Celem szkolenia jest uzyskanie umiejętności przekazywania informacji w sposób zrozumiały, przedstawiania informacji w sposób precyzyjny, klarowny, przejrzysty i spójny. 

Uczestnik świadomie stosuje argumentację i kontrargumentację oraz poznaje zasady aktywnego słuchania ze zrozumieniem, a także ma świadomość postawy pro aktywnej w komunikacji. Poznaje własny styl komunikacji zwiększając świadomość siebie w relacjach interpersonalnych.

  • Rola komunikacji
  • Kanały porozumiewania się
  • Komunikacja interpersonalna werbalna i niewerbalna
  • Typy osobowości a styl komunikacji
  • Poznanie swojego stylu komunikacji
  • Bariery w komunikacji społecznej i ich przezwyciężanie
  • Słuchanie jako element komunikacji
  • Elementy asertywności w komunikacji
 

Brak wymagań.

KOD SZKOLENIA:
HR-SC
CZAS TRWANIA:
1 DZIEŃ
CENA SZKOLENIA za osobę (netto):
850,00 pln
Poziom szkolenia:
1-Podstawowy
Brak zaplanowanych szkoleń tego rodzaju w najbliższej przyszłości.
Jeżeli jesteś zainteresowany tym szkoleniem napisz do nas lub skorzystaj z formularza kontaktowego.