
Przeznaczenie szkolenia
ITIL4® jest zbiorem dobrych praktyk dla Działów IT odpowiedzialnych za przygotowanie, świadczenie i konsumpcję usług teleinformatycznych. Adresatami szkolenia są członkowie zespołów świadczących usługi, nie tylko informatyczne (utrzymanie, wsparcie, rozwój infrastruktury) wewnątrz własnej organizacji jak i zespoły obsługujące, w tym zakresie, klientów zewnętrznych. ITIL4 można wykorzystać w zarządzaniu usługami spoza obszaru IT.
Szkolenie kończy się egzaminem umożliwiającym zdobycie międzynarodowego certyfikatu ITIL4® Foundation.
Egzamin Peoplecert stanowi nierozłączną część szkolenia.
ITIL® oraz swirl logo są zarejestrowanymi znakami handlowymi należącymi do firmy AXELOS Limited i używanymi za jej zgodą.
Korzyści ze szkolenia
We współczesnej gospodarce prawie każda organizacja wykorzystuje w swojej działalności usługi IT oparte na infrastrukturze technicznej i oprogramowaniu. Dlatego tak ważne jest, by menadżerowie posługiwali się ujednoliconą terminologią oraz metodyką.
- ITIL® jest zbiorem dobrych praktyk i uniwersalnych wzorców, wspierających każdą organizację – niezależnie od jej charakteru, wielkości, struktury organizacyjnej, położenia geograficznego, wykorzystywanej technologii czy formy własności;
- ITIL® jest najbardziej uznawanym standardem w dziedzinie zarządzania usługami IT;
- ITIL® ustanawia wspólne rozumienie aspektów IT dla dostawców i odbiorców usług;
- ITIL4® jest najnowszą, gruntownie dostosowaną do współczesnych wymagań, odsłoną standardu ITSM.
Szkolenie kończy się egzaminem certyfikacyjnym ITIL4® Foundation. Poziom Foundation stanowi, bazę i punkt wyjścia do kolejnych poziomów oraz gałęzi specjalistycznych wprowadzonych przez Axelos w 2019 roku.
Egzamin Peoplecert stanowi nierozłączną część szkolenia.
ITIL® oraz swirl logo są zarejestrowanymi znakami handlowymi należącymi do firmy AXELOS Limited i używanymi za jej zgodą.
Tematy zajęć
Dzień 1
- Wprowadzenie
- Kluczowe pojęcia
- zarządzania usługami
- Cztery wymiary zarządzania usługami
- System wartości usług ITIL®
- Podstawowe zasady ITIL®
- Łańcuch wartości usług
- Praktyki zarządzania ITIL®
- Ogólne praktyki zarządzania
- Praktyki zarządzania usługami
- Praktyki zarządzania technicznego
- Przygotowanie do egzaminu
- Egzamin
Szkolenia powiązane
- TOGAF
- AgilePM® Foundation
- Professional Scrum Master
- DevOps Fundamentals
Oczekiwane przygotowanie słuchaczy
Szkolenie na poziomie Foundation wymaga od uczestników praktycznego doświadczenia w przygotowaniu i utrzymaniu usług teleinformatycznych lub doświadczenia w zarządzaniu wykorzystaniem tych usług.
KOD SZKOLENIA:
ITM-ITIL4AF
CZAS TRWANIA:
2 DNI
CENA SZKOLENIA za osobę (netto):
2200,00 pln
Poziom szkolenia:
1-Podstawowy
MATERIAŁY DODATKOWE:
Podręcznik
CENA NETTO: 350,00 PLN
Brak zaplanowanych szkoleń tego rodzaju w najbliższej przyszłości.
Jeżeli jesteś zainteresowany tym szkoleniem napisz do nas lub skorzystaj z formularza kontaktowego.
Jeżeli jesteś zainteresowany tym szkoleniem napisz do nas lub skorzystaj z formularza kontaktowego.