ITIL4® Foundation

ITIL4® jest zbiorem dobrych praktyk dla Działów IT odpowiedzialnych za przygotowanie i świadczenie usług IT oraz zarządzanie (konsumpcję) usług teleinformatycznych.
Adresatami szkolenia są członkowie zespołów świadczących usługi IT (utrzymanie, wsparcie, rozwój infrastruktury technicznej i aplikacyjnej) wewnątrz własnej organizacji jak i zespoły obsługujące, w tym zakresie, klientów zewnętrznych.

Szkolenie kończy się egzaminem umożliwiającym zdobycie międzynarodowego certyfikatu ITIL4® Foundation.

Egzamin Peoplecert stanowi nierozłączną część szkolenia.

[ITIL®] jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do firmy AXELOS Limited i używanym za jej zgodą.

We współczesnej gospodarce prawie każda organizacja wykorzystuje w swojej działalności usługi IT oparte na infrastrukturze technicznej i oprogramowaniu. Dlatego tak ważne jest, by menadżerowie posługiwali się ujednoliconą terminologią oraz metodyką.

    • ITIL® jest zbiorem dobrych praktyk i uniwersalnych wzorców, wspierających każdą organizację – niezależnie od jej charakteru, wielkości, struktury organizacyjnej, położenia geograficznego, wykorzystywanej technologii czy formy własności;
    • ITIL® jest najbardziej uznawanym standardem w dziedzinie zarządzania usługami IT;
    • ITIL® ustanawia wspólne rozumienie aspektów IT dla dostawców i odbiorców usług;
    • ITIL4® jest najnowszą, gruntownie dostosowaną do współczesnych wymagań, odsłoną standardu ITSM.

Szkolenie kończy się egzaminem certyfikacyjnym ITIL4® Foundation. Poziom Foundation stanowi, bazę i punkt wyjścia do kolejnych poziomów oraz gałęzi specjalistycznych wprowadzonych przez Axelos w 2019 roku.

Egzamin Peoplecert stanowi nierozłączną część szkolenia.

[ITIL®] jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do firmy AXELOS Limited i używanym za jej zgodą.

Dzień 1
  • Wprowadzenie
  • Kluczowe pojęcia
  • zarządzania usługami
  • Cztery wymiary zarządzania usługami
  • System wartości usług ITIL®
  • Podstawowe zasady ITIL®
  • Łańcuch wartości usług
Dzień 2
  •  Praktyki zarządzania ITIL®
  • Ogólne praktyki zarządzania
  • Praktyki zarządzania usługami
  • Praktyki zarządzania technicznego
  • Przygotowanie do egzaminu
  • Egzamin
  • TOGAF
  • AgilePM® Foundation
  • Professional Scrum Master
  • DevOps Fundamentals
Szkolenie na poziomie Foundation wymaga od uczestników praktycznego doświadczenia w przygotowaniu i utrzymaniu usług teleinformatycznych lub doświadczenia w zarządzaniu wykorzystaniem tych usług.
KOD SZKOLENIA:
ITM-ITIL4AF
CZAS TRWANIA:
2 DNI
CENA SZKOLENIA za osobę (netto):
2200,00 pln
Poziom szkolenia:
1-Podstawowy
MATERIAŁY DODATKOWE:
Podręcznik
CENA NETTO: 350,00 PLN
Nadchodzące szkolenia
Data/Godzina Szkolenie
03/08/2020 – 04/08/2020
08:00 – 16:00
ITIL® 4 Foundation 3-4/8/2020 (szkolenie akredytowane z egzaminem)
Szkolenie zdalne (Distance Learning), Warszawa
01/09/2020 – 02/09/2020
08:00 – 16:00
ITIL® 4 Foundation 1-2/9/2020 (szkolenie akredytowane z egzaminem)
Szkolenie zdalne (Distance Learning), Warszawa
05/10/2020 – 06/10/2020
08:00 – 16:00
ITIL® 4 Foundation 5-6/10/2020 (szkolenie akredytowane z egzaminem)
Szkolenie zdalne (Distance Learning), Warszawa
02/11/2020 – 03/11/2020
08:00 – 16:00
ITIL® 4 Foundation 2-3/11/2020 (szkolenie akredytowane z egzaminem)
Szkolenie zdalne (Distance Learning), Warszawa
30/11/2020 – 01/12/2020
08:00 – 16:00
ITIL® 4 Foundation 30/11/2020 – 1/12/2020 (szkolenie akredytowane z egzaminem)
Szkolenie zdalne (Distance Learning), Warszawa