Na konkurencyjnym rynku istnieje wiele możliwości wyboru ofert szkoleniowych. Firmy tworzą atrakcyjne slogany, barwne opisy, które mają za zadanie zachęcić do wyboru upragnionego kursu. Większość zapomina jednak o rzeczywistych potrzebach Klienta.
Jesteśmy nastawieni na indywidualne podejście do Klienta. Oparte jest ono o diagnozę rzeczywistych potrzeb szkoleniowych. Na ich podstawie przygotowywana jest indywidualna propozycja dostosowana do wymagań pracodawców i ogólnie pojętego rynku. Możemy zagwarantować, że takie rozwiązanie w pełni spełni oczekiwania kursantów.
Nasze szkolenia oparte są o rzeczywiste doświadczenia zdobyte podczas realizacji wielu projektów. Jako wieloletni, aktywny partner TOGAF realizujemy usługi doradcze i wdrożenia Architektury Korporacyjnej u klientów z sektora prywatnego i publicznego (MF, MS). Swoją wiedzę przekazujemy w formie tradycyjnych wykładów, prowadzonych przez doświadczonych trenerów. Połączone są one z symulacjami biznesowymi lub dodatkowymi warsztatami praktycznymi z wykorzystaniem case study. Nauka przez doświadczenia jest najefektywniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.
Dla Klientów zainteresowanych realnym poprawieniem komunikacji w zespołach projektowych oferujemy odpowiednio dobrane symulacje biznesowe i szkolenia z kompetencji społecznych. Pomagamy w diagnozie kandydatów do pracy i budowaniu efektywnych zespołów zarządzanych niedyrektywnie (np. przy użyciu metodyki Agile).
Kursy z zakresu zarządzania i zarządzania projektami bazują na prestiżowych brytyjskich (Best Management Practice) i amerykańskich (PMI, IPMA) metodykach. Szkolenia umożliwiają zdobycie uznanych, międzynarodowych certyfikatów potwierdzających zdobyte umiejętności.
Swoje doświadczenia przekazuje również na potrzeby szkoleń nasz dział Data Services, który prowadzi badania i tworzy oprogramowanie wykorzystujące Sztuczną Inteligencję i Machine Learning.
Nasze szkolenia organizowane są przez zaangażowany i doświadczony zespół. Jako pracownicy doskonale znają oni wymogi współczesnego rynku. Z cierpliwością oraz życzliwością indywidualnie podchodzą do każdego Klienta. Nasi trenerzy pomogą w osiągnięciu przez kursantów jak największego sukcesu na konkurencyjnym rynku pracy.
Więcej na temat naszych warunków szkoleń można przeczytać tutaj.
Jeżeli masz jakiekolwiek uwagi do naszych szkoleń, sposobu w jaki zostałeś obsłużony lub po prostu chciałbyś podzielić się z nami swoją opinią, zachęcamy do kontaktu z nami. Prosimy o kontakt telefoniczny (tel. +48 22 300 51 81 ) lub wysłanie e-maila na adres szkolenia@promity.pl ze słowem „opinia” w tytule wiadomości. Możesz również skontaktować się z nami korzystając z formularza dostępnego tutaj. Skontaktujemy się z Tobą i jak najszybciej wyjaśnimy sprawę.