Milena Stańczyk

Absolwentka Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych Uniwersytetu Gdańskiego i Komunikacji i Kreowania Wizerunku Medialnego w Wyższej Szkole Bankowej. Pracę dyplomową pisała o negocjacjach międzykulturowych w biznesie międzynarodowym. Uczestniczka programu Erasmus na Uniwersytecie Dokuz Eylul, na Wydziale Biznesu Międzynarodowego. Od blisko 10 lat zawodowo zajmuje się komunikacją marketingową, marketingiem B2B oraz rekrutacyjnym, a także szkoleniami z zakresu:
  • kreowania wizerunku zawodowego w social mediach
  • komunikacji
  • negocjacji
  • kreatywności w procesie rekrutacyjnym
  • nowych mediów
Jest autorką publikacji w dziennikach i magazynach ogólnopolskich. Posiada doświadczenie w pracy z NGO i biznesem. Pracowała dla branży finansowej, rekrutacyjnej, turystycznej, bankowej i fin-tech. Posiada akredytowaną Trenerką MSP® (Managing Successful Programmes). W ramach projektów szkoleniowych współpracowała także z uczelniami, w tym m.in. z Wyższą Szkołą Biznesu i Administracji, Politechniką Warszawską czy SWPS.