ITIL4® jest zbiorem dobrych praktyk dla Działów IT odpowiedzialnych za przygotowanie i świadczenie usług IT oraz zarządzanie (konsumpcję) usług teleinformatycznych. Adresatami szkolenia są członkowie zespołów świadczących usługi IT (utrzymanie, wsparcie, rozwój infrastruktury technicznej i aplikacyjnej) wewnątrz własnej organizacji jak i zespoły obsługujące, w tym zakresie, klientów zewnętrznych. Szkolenie kończy się egzaminem umożliwiającym zdobycie międzynarodowego certyfikatu ITIL4® Foundation.
We współczesnej gospodarce prawie każda organizacja wykorzystuje w swojej działalności usługi IT oparte na infrastrukturze technicznej i oprogramowaniu. Dlatego tak ważne jest, by menadżerowie posługiwali się ujednoliconą terminologią oraz metodyką.
  • ITIL® jest zbiorem dobrych praktyk i uniwersalnych wzorców, wspierających każdą organizację – niezależnie od jej charakteru, wielkości, struktury organizacyjnej, położenia geograficznego, wykorzystywanej technologii czy formy własności;
  • ITIL® jest najbardziej uznawanym standardem w dziedzinie zarządzania usługami IT;
  • ITIL® ustanawia wspólne rozumienie aspektów IT dla dostawców i odbiorców usług;
  • ITIL4® jest najnowszą, gruntownie dostosowaną do współczesnych wymagań, odsłoną standardu ITSM.

  • Szkolenie kończy się egzaminem certyfikacyjnym ITIL4® Foundation. Poziom Foundation stanowi, bazę i punkt wyjścia do kolejnych poziomów oraz gałęzi specjalistycznych wprowadzonych przez Axelos w 2019 roku.
Dzień 1
  • Wprowadzenie
  • Kluczowe pojęcia
  • zarządzania usługami
  • Cztery wymiary zarządzania usługami
  • System wartości usług ITIL®
  • Podstawowe zasady ITIL®
  • Łańcuch wartości usług
Dzień 2
  • Praktyki zarządzania ITIL®
  • Ogólne praktyki zarządzania
  • Praktyki zarządzania usługami
  • Praktyki zarządzania technicznego
  • Przygotowanie do egzaminu
  • Egzamin
  • TOGAF
  • AgilePM® Foundation
  • Professional Scrum Master
  • DevOps Fundamentals

Szkolenie na poziomie Foundation wymaga od uczestników praktycznego doświadczenia w przygotowaniu i utrzymaniu usług teleinformatycznych lub doświadczenia w zarządzaniu wykorzystaniem tych usług.

KOD SZKOLENIA:
ITM-ITIL4AF
CZAS TRWANIA:
2 DNI
CENA SZKOLENIA za osobę (netto):
1250,00 pln
Poziom szkolenia:
1-Podstawowy
MATERIAŁY DODATKOWE:
Podręcznik
CENA NETTO: 350,00 PLN

ITIL4® Foundation

ITIL4® jest zbiorem dobrych praktyk dla Działów IT odpowiedzialnych za przygotowanie i świadczenie usług IT oraz zarządzanie (konsumpcję) usług telefinformatycznych. Adresatami szkolenia są członkowie zespołów świadczących usługi IT (utrzymanie, wsparcie, rozwój infrastruktury technicznej i aplikacyjnej) wewnątrz własnej organizacji jak i zespoły obsługujące w tym zakresie klientów zewnętrznych. Szkolenie kończy się egzaminem umożliwiającym zgobycie międzynarodowego certyfikatu ITIL4® Foundation.

Dowiedz się więcej o szkoleniu


Wczytuję mapę...

Data/Godzina
Date(s) - 01/04/2020 - 02/04/2020
08:00 - 16:00

Lokalizacja
Szkolenie zdalne (Distance Learning)

Kategorie Brak kategorii


Zarezerwuj miejsce

Rezerwacja miejsc na to wydarzenie została zamknięta.